σε

Συμβουλές για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή

Ανεξάρτητα από το μέγεθος του προβλήματος, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να επαναφέρετε τη σεξουαλική σας ζωή σε καλό δρόμο. Η σεξουαλική σας ευημερία συμβαδίζει με τη συνολική ψυχική, σωματική και συναισθηματική σας υγεία. Η επικοινωνία με τον σύντροφό σας, η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, η χρήση αυτοβοήθειας και η απλή διασκέδαση μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε δύσκολες στιγμές. Παρακάτω θα εξεταστούν ορισμένοι τρόποι για τη βελτίωση της σεξουαλικής ζωής.

Μιλήστε με τον σύντροφό σας

Πολλά ζευγάρια δυσκολεύονται να μιλήσουν για το σεξ ακόμη και κάτω από τις καλύτερες συνθήκες. Όταν εμφανίζονται σεξουαλικά προβλήματα, τα συναισθήματα ντροπής, ενοχής και αγανάκτησης μπορούν να σταματήσουν εντελώς τη συζήτηση. Επειδή η καλή επικοινωνία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας υγιούς σχέσης, η καθιέρωση του διαλόγου είναι το πρώτο βήμα όχι μόνο για μια καλύτερη σεξουαλική ζωή, αλλά και για έναν στενότερο συναισθηματικό δεσμό. 

Βρείτε την κατάλληλη στιγμή για να μιλήσετε. Υπάρχουν δύο είδη σεξουαλικών συνομιλιών, αυτές που κάνετε στην κρεβατοκάμαρα και αυτές που κάνετε αλλού. Είναι απολύτως κατάλληλο να πείτε στον σύντροφό σας τι σας αρέσει κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, αλλά είναι καλύτερο να περιμένετε μέχρι να βρεθείτε σε ένα πιο ουδέτερο περιβάλλον για να συζητήσετε σημαντικότερα ζητήματα, όπως η αναντιστοιχία της σεξουαλικής επιθυμίας ή προβλήματα με τον οργασμό.

Χρήση στρατηγικών αυτοβοήθειας

Δώστε χρόνο στον εαυτό σας. Καθώς μεγαλώνετε, οι σεξουαλικές σας αποκρίσεις επιβραδύνονται. Εσείς και ο σύντροφός σας μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητες επιτυχίας βρίσκοντας ένα ήσυχο και άνετο περιβάλλον για σεξ χωρίς διακοπές. Επίσης, κατανοήστε ότι οι φυσικές αλλαγές στο σώμα σας σημαίνουν ότι θα χρειαστείτε περισσότερο χρόνο για να διεγερθείτε και να φτάσετε σε οργασμό.

Δοκιμάστε διαφορετικές στάσεις. Η ανάπτυξη ενός ρεπερτορίου διαφορετικών σεξουαλικών στάσεων όχι μόνο προσθέτει ενδιαφέρον στην έρωτα, αλλά μπορεί επίσης να βοηθήσει να ξεπεραστούν τα προβλήματα. Για παράδειγμα, η αυξημένη διέγερση στο σημείο G μπορεί να βοηθήσει τη γυναίκα να φτάσει στον οργασμό.

Διατήρηση καλής υγείας

Η σωματική δραστηριότητα είναι πρώτα και κύρια μεταξύ των υγιεινών συμπεριφορών που μπορούν να βελτιώσουν τη σεξουαλική σας λειτουργία. Επειδή η σωματική διέγερση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την καλή ροή του αίματος, η αερόβια άσκηση (που ενισχύει την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία σας) είναι ζωτικής σημασίας. 

 

Ακολουθήστε σωστή διατροφή. Η υπερβολική κατανάλωση λιπαρών τροφών οδηγεί σε υψηλή χοληστερόλη και παχυσαρκία, που είναι κύριοι παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις. Επιπλέον, το υπερβολικό βάρος μπορεί να προκαλέσει λήθαργο και κακή εικόνα σώματος. Μην καπνίζετε και πιείτε αλκοόλ με μέτρο.

Επαναφέρετε τη διασκέδαση στο σεξ

Ακόμα και στην καλύτερη σχέση, το σεξ μπορεί να γίνει βαρετό μετά από αρκετά χρόνια. Με λίγη φαντασία, μπορείτε να αναζωπυρώσετε τη σπίθα. Δημιουργήστε ένα περιβάλλον για έρωτα που θα απευθύνεται και στις πέντε αισθήσεις σας. Επικεντρωθείτε στην αίσθηση του μεταξιού στο δέρμα σας, στον ρυθμό μιας μελωδίας, στο άρωμα των λουλουδιών, στην απαλή εστίαση του φωτός των κεριών και στη γεύση ώριμων, ζουμερών φρούτων. Γίνε ξανά βασιλιάς στο κρεβάτι. Πάρτε χάπια ισχύος εάν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να τα βρείτε στο Agora Kamagra.

Αφήστε ερωτικά σημειώματα στην τσέπη του συντρόφου σας για να τα βρει αργότερα ή κάντε ένα αφρόλουτρο μαζί. Διευρύνετε το σεξουαλικό σας ρεπερτόριο και διαφοροποιήστε τα σενάριά σας. Για παράδειγμα, αν έχετε συνηθίσει να κάνετε έρωτα το βράδυ του Σαββάτου, επιλέξτε το πρωί της Κυριακής. Πειραματιστείτε με νέες τεχνικές και δοκιμάστε σεξουαλικά παιχνίδια και σέξι εσώρουχα.